Szkolenie dedykowane Twojej firmie Chcesz dowiedzieć się na czym polega Marketing 2023 roku ? Poznać trendy i kierunki działania ? Mam coś dla Ciebie i Twojej firmy ! Program składa się z […]
Serwis socialmediatoday.com opublikował trendy w mediach społecznościowych na 2023 r. Choć trudno przewidzieć, czego się spodziewać w najbliższych miesiącach, warto pokusić się o prognozy. Rok 2022 nie był łaskawy dla […]
Jak trzymać rękę na pulsie w dobie nieustannego postępu technologicznego i zmieniających się nawyków klientów? Co dzisiaj znaczy być świetnym marketerem? AdWeek wymienia pięć umiejętności, które obecnie powinien mieć każdy […]
Stawienia sklepów internetowych nie polega tylko na stworzeniu własnej strony. Warto wykorzystać możliwości, jakie dają social media. Instagram zapowiada wdrożenie w Polsce „Zakupów na żywo”. Jak donosi serwis branżowy Meta, […]
Nikt w prowadzeniu mediów społecznościowych nie zajdzie zbyt daleko bez strategii. Jej zbudowanie jest prawdopodobnie najważniejszym krokiem w zarządzaniu. Oto kilka zadań, które mogą w tym pomóc. Określ jasne cele […]
Z danych udostępnionych w sekcji biznesowej Instagrama wynika, że aż 90% właścicieli kont w tym serwisie obserwuje materiały dodawane przez firmy. Jak efektywnie wykorzystać ten potencjał i tworzyć treści, które […]
Coraz więcej firm komunikuje się z klientami za pośrednictwem relacji na Instagramie, czyli instastories. Forma ta cieszy się ogromną popularnością wśród marketerów, ponieważ stanowi świetny sposób na prezentację marki i […]
Media społecznościowe są coraz chętniej wykorzystywane do sprzedaży produktów. Na popularności zyskuje Instagram, który według oficjalnych danych, może pochwalić się przeszło 1 mld aktywnych kont na całym świecie1. Nic więc […]
Pandemia koronawirusa spowodowała, że wielu z nas zamieniło tradycyjne spotkania na wideokonferencje. Choć w Polsce największą popularnością cieszy się Skype, a w Europie Whats App1, niektórzy wybierają inne komunikatory. Do […]