W maju 2020 roku Facebook poinformował o wprowadzeniu nowych opcji dla reklamodawców. Dzięki nim marki dostaną większą kontrole nad kontekstem, w jakim wyświetlane są ich reklamy. Dwie nowe funkcje związane […]
Czego należy się wystrzegać, prowadząc firmowe profile społecznościowe? Prowadzenie social media to zadanie wymagające ogromnego zaangażowania, doświadczenia oraz dobrej organizacji. Poniżej prezentujemy listę najczęściej popełnianych błędów: • Sztuczne zawyżanie liczby […]
Chatboty wzbudzają coraz większe zainteresowanie wśród przedsiębiorców. Znacznie skracają czas obsługi klientów, co pozwala na odciążenie pracowników z dużej części obowiązków i sprzyja oszczędnościom. Dlaczego warto postawić na takie rozwiązanie? […]
Funkcja Face ID / Touch ID, czyli uwierzytelnianie danych na podstawie weryfikacji twarzy lub linii papilarnych, wkrótce będzie dostępna dla użytkowników aplikacji Messenger. Zmiany, nad którymi pracuje internetowy gigant, mają […]
Messenger czy WhatsApp to jedne z popularniejszych komunikatorów. Korzystają z nich miliony osób na całym świecie. Ich potencjał dostrzegają również firmy, które coraz chętniej sięgają po te narzędzia w celu […]
Żeby informacja, którą chcesz się podzielić, dotarła do jak największej ilości użytkowników, warto popracować nad poprawieniem jej widoczności. W tym celu sprawdzi się kampania reklamowa, ale można skorzystać również z […]